Afdelingshoofd patrimonium

Functie

Wil jij je steentje bijdragen om betaalbaar wonen mogelijk te maken?

De Employer-HE werkt aan een grote uitdaging.

Naast het beheer en de ontwikkeling van betaalbare sociale woningen hebben wij een prominente rol als de nieuwe woonmaatschappij in de regio Antwerpen-Midden/Noord.

Wij zijn in volle groei en sinds kort zijn wij actief in gemeentes.

Om onze aanhoudende groei te ondersteunen zoeken wij op korte termijn een nieuwe collega

Jouw uitdagingen

Je staat in voor het beheer van het bestaande patrimonium dat momenteel bestaat uit . woningen en appartementen verspreid over een regio van gemeenten (Antwerpen-Midden/Noord). Je werkt, in overleg met de gemeenten van ons werkingsgebied, een langetermijnplanning uit voor de ontwikkeling van +/-. woongelegenheden. Je beheert de schadedossiers en juridische dossiers. Je verzamelt en analyseert informatie met het oog op rapportering en verbetering. Je geeft leiding aan twee teams met ens een eigen coördinator (team projecten en team patrimoniumbeheer). In totaal bestaat de afdeling uit medewerkers. Je waakt over de kwaliteit van het patrimonium. Je koppelt terug naar het dagelijks bestuur en directie over mogelijke vraagstukken. Je bewaakt de budgetten. Jouw profiel

Jouw profiel en competenties

Je bent een communicatieve master met bouwkundige achtergrond. Je hebt relevante ervaring met patrimoniumbeheer, renovatie- en nieuwbouwprojecten. Je hebt een brede kennis van alle facetten van de woningmarkt, de ruimjke ordening en de wetgeving. Je hebt ervaring in het coachen van een team. Je bent een daadkrachtig leider en organisator met oog voor de budgetten. Je bent een diplomatisch netwerker. Je kan situaties correct inschatten. Je gaat kritisch om met informatie. Je kan goed verbanden leggen tussen verschillende soorten informatie en trekt hieruit conclusies. Je neemt tijdig de juiste beslissingen. Je hebt goede organisatorische vaardigheden. Je kan goed samenwerken en beschikt over goede communicatieve vaardigheden De budgettaire en materiële middelen van de organisatie beheren of de financiële verrichtingen plannen Commerciële acties leiden (prospectie van nieuwe markten, onderhandeling van contracten, ...) Professionele informatie en reglementering bijhouden
De eigen organisatie vertegenwoordigen bij representatieve organisaties (adviesorganen, sociale partners, ...) De doelsing voor de economische rentabiliteit van de organisatie bepalen Informatie over de economische en sociale resultaten communiceren en uitwisselen tijdens overlegraden binnen de onderneming De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyseren
Een vooruitgangstraject voorsen De resultaten van de werking, de evoluties, de belangen communiceren aan interne of externe partners De werking van de organisatie organiseren Aanbod

De Employer- biedt jou

Een arbeidsovereenkomst van onbepaalde duur. Een aantrekkelijke verloning volgens de weddeschalen van de Vlaamse Overheid Aangevuld met extralegale voordelen maaltijdcheques €/dag, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, eindejaarspremie, ecocheques, vergoeding woon-werkverkeer, fietsvergoeding, mogelijkheid tot thuiswerk, laptop, GSM + GSM-abonnement, mogelijkheid tot fietslease, extra verlofdagen. Een boeiende functie met verantwoordelijkheid en ruimte voor initiatief waar je duidelijk de resultaten ziet van jouw inspanningen. Een toekomstgerichte werkomgeving met aandacht voor evenwicht werk en privé. We werken elke dag een uurtje langer zodat ons weekend op vrijdagmiddag start. Bedrijfswagen. Solliciteren

Veronique Radermacher


 


Afdelingshoofd patrimonium
2024-05-03 - 2024-06-07

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: BRECHT
Nijverheidsstraat 3
Land: België
Postal Code: 2960
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share